Dissabte passat dia 9 de setembre va tindre lloc la tradicional volta a peu a Canals, tot un èxit de participació. Més de 350 corredors adults i 160 xiquets van omplir els carrers de Canals, moltes gràcies a tots els participants per triar la nostra carrera entre tantes que havien per a córrer.

Gran nivell de participació en la cursa absoluta amb una victòria molt ajustada d’Andrés Micó davant de Luismi Montosa que van entrar els dos a l’una i en categoria femenina victòria de Miriam Gregori davant Silvia Sarrión, des del club volem felicitar els guanyadors i a tots els participants aixi com també agrair a els voluntaris, col.laboradors, ajuntament i tots els que han fet possible aquest nou èxit del club atletisme Canals.

Aci deixem algunes fotos de l’esdeveniment, podeu veure més al facebook del club.