El passat cap de setmana el club d’atletisme Canals ha estat present en diferents competicions, per una banda el campionat provincial sub-12 on el equip va competir molt bé, destacant la primera posició d’Amaia en disc amb 17´68 metres  i la segona posició de Maria en els 500 metres amb 1´34´73, enhorabona campiones.

Al campionat autonòmic de velocitat categoria màster el entrenador del club Jose Ramón va quedar campió als 100 metres i als 200 metres, enhorabona campió, ara a per el campionat d’Espanya.

Per últim i a destacar que el club ha estat present al campionat d’Espanya de Torrevella en la categoria sub-14 dins de la modalitat de triatló proves combinades, Llançament de javelina, velocitat 80 metres i 2000 metres marxa, aquest èxit del club ha estat possible gracies a la nostra atleta Laia Sancho, gracies i enhorabona campiona.