La nova temporada ja esta en marxa, aquest cap de setmana ha estat molt intens per al club atletisme Canals en totes les categories i modalitats, curses populars, proves de pista i camp a traves. Cal destacar el gran resultat aconseguit el dissabte  al cross de Valencia del nostre equip de xiques que va aconseguir la tercera posició.

A Petrer debut del nostre atleta Sergi Perales en pista en la prova de 1000 metres amb una marca de 3:06.

Ja diumenge al cross d’Alcoi gran participació del nostre club en totes les categories, tant de xiques com de xics, aquesta prova conta per al circuit autonòmic de la federació valenciana d’atletisme.

Per últim a Montesa a la cursa popular gran participació tant en les categories menudes com en la cursa gran, enhorabona a tots i a totes