Les nostres atletes tant en categoria sub-12 com sub-14 han estat molt actives aquesta temporada, a pesar del covid-19 han gaudit de la pista en diferents proves i bons resultats. Disc, javelina, tanques, salt de llargària i altura, camp a traves,  fins i tot han participat per equips en les dos categories i representant al club meravellosament.

El passat dia 13 de juny al autonòmic de camp a traves les xiques del club categoria sub-14 van aconseguir la tercera posició, enhorabona a totes les integrants d’aquest grup, Maria Martínez,  Maria Moscardó, Laia, Ainara, Clara, Martina i Abril. A mes, tres de los nostres atletes van ser seleccionades per al campionat interprovincial a La Nucia de Alacant, es tracta de Martina Navarro Pareja en triple salt, Abril Olmo Ibáñez  en javelina i Clara Garcia Belda en 80 metres llisos, destacar especialment a Clara que va quedar en tercera posició.